shawpark.reismee.nl

The beginning

The door....

Reacties

Reacties

Anniek Vring

Tjee er gaat aardig wat tijd zitten in het vinden van donateurs. Maar wat een uitdaging. Ik zou zelf wel een paar weken/ maanden willen komen helpen!

Nicole (zusje)

Wat een mooie foto!! hahahaha... ik kijk er waarschijnlijk net ff anders na... maar het lijkt wel de deur naar een droom of sprookje! Super!

Eline

Wow als ik deze foto bekijk, besef ik dat er nu al best veel veranderd is. Yvon gaat denk ik vandaag even foto's uploaden van de laatste twee dagen.
En mam mss kun je foto's uitprinten, en schrijf ik een Nederlandse brief en kunnen we op de sportschool adverteren?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!